اخر الاخبار

آخر الأخبار

FALI MI SVE MOJE.. Zoran Radosavljević

 




Želim te. Da onako pripit tiho izgovorim pretumbane stihove Verlena prekidajući samog sebe na momente da bi ti rekao koliko te volim.jer mi čutimo a daljine nas gutaju..reći sputaju..jer mi želje na vrhovima prstiju spavaju..A tebe nema..Noge u vreo pijesak, glava u oblacima, srce,e srce je kod tebe..Moj život je fado i čežnja za tobom. .Samo bih da si bosa u beloj suknjici ..da trčimo Trebinjskih banjama..Samo bih da te ljubim po našim ulicam..a tebe nema..a..da oživimo sećanja. .samo bih da te držim za ruku i gledam te u oči. .u njima ćeš videti svu sreću sveta što si moja..Moj život je vrteška,malo sam dole,pa onda gore,na tom čudnom točku sreće i nadanja.....Da li čuješ kako te vidim u zbirci poezije japanskog pesnika Ryunosoke Satoro "Sam sam kap, sa tobom čitav okean...želim da me bole ruke od zagrljaja...da me bole usne od poljubaca..Da si slika naslikao bi te Munk, da si pesma napisao bi te Prever, da si muzika komponovao bi te Vivaldi..ali ti si samo moja.a ja ljubav. tvoja..zauvek i zastalno...Velike misli dolaze iz srca..zato mi se motaš po glavi neprestano..Ništa ne boli kao daljine koje se sliju u poglede. tražeći milo lice..ništa ne boli kao noć i nesanice..a tebe nema..Dodji misli i na mene i na sebe...Dodji da se ostarimo zajedno, sve drugo je nebitno i prolazno.. Kao i život ceo..Bez tebe..Samo ti imaš sve note za moje pesme ..Zato te boje oči moje. .u najlepše boje.Fali mi onaj osećaj sreće da imaš me i da te imam ..fali mi da te ljubavlju darivam..fali mi šetnja po zvezdama
sunce trepavicama
mesec u očima.
glava u oblacima
fali mi moje sve..

Bosna i Hercegovina

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation