اخر الاخبار

آخر الأخبار

BESMISAO.. Zoran Radosavljević

 




Život se dešava ikad ga ne volimo...i u životu sve ima neki smisao... To što se neki pronadju u nećijim rećima,nije odgovornost onog ko ih je napisao...U životu je sve hoću -neću nešto se ne da... Ponekad je potrebnije imati nekog ko te sluša umesto nekog ko te gleda.... Ne treba mi neko da me voli...samo da me poštuje...a ja ću voleti za oboje... Toliko ljubavi stane u ovo srce moje....Ako nastaviš ovako živote zloban ćeš postati...zato ne vračaj mi se jer ne znaš ostati..Život vam je danas ovakav onakav ..prevrtljiv ko korito rečno... Čutimo život i ja,bolje tako... ako progovorimo začutaćemo večno ...U životu uvek sam pokisao....ogulio mi dušu...prekinuo misao...nada se da ću se predati i da ću pasti...jer ima nešto jače od svih naših sila a to su slabosti...nemirnog sam duha..neće duša da mi sedi i plače... Sa suncem u očima, u novi juriš na vetrenjače....ne trudi se da me tvoja zavist prosveti.. Što oči ne vide, to duša oseti...Da si živote u mojim očima davno pao to sam znao... Niske udarce zadaje samo onaj koje već nisko pao....A ti jedno moraš da znas.... Ponekad je skromnost jedini izbor koji imaš....

Bosna i Hercegovina

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation