اخر الاخبار

آخر الأخبار

VRATI MI SPOKOJ.. Rajka Martinović





Ostadoh nijema , bez riječi ,
skopost duše odnese vapaj
ostavi na srcu ranu i bol ,
molim te , vrati mi spokoj.

Gledam te jutros ,duša mi jeca
okolo tebe žagor i smijeh
radost obljubi tvoje lice
a moje tuga i puste nesanice.

Slušamo iste pjesme ,u oku suza,
nerušimo mostove , rijeka hući ,
znaš i znam da vapaj to je ,
pruži mi ruku , da pređemo oboje.

Ostavi oholost , ruku za ruku .,
držimo čvrsto ljubav i san ,
ovo života što ostade nami ,
pjevajmo skupa ,ne budemo sami

Autor
Rajka Martinović
Podgorica

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation