اخر الاخبار

آخر الأخبار

BIĆU UVEK TU.. Zoran Radosavljevic





Biću uvek tu dušo
Čekaću te ..
Nemoj zbog toga da se brineš i bojiš
U jednom trenutku života ti ostane
samo da ožiljke brojiš...
tebi poklanjam sebe i svoju ljubav svu..
uvek sam se čudio kako uspem tako jako
da zagrlim nekog ko već dugo nije tu.
Ne dozvoljavam sebi da padnem u očaj
Ti si moje svet
Koji stane u zagrljaj..
Polako starim,
Smrt uskoro dolazi..
bez obzira na sve to,
ti si uvek ono od čega mi dan polazi..
A ti dušo kad bi bude teško
I kad tugu u srcu stegneš
Moje volim te biće prvo
Što češ pomisliti pre nego što legneš..
Zaboravim ponekad da sam živ,
pa se uplašim kad se toga setim.
Ali volim te u skoro šesdesetim..
Gde god da živiš,
Na svim tim čudnim adresama..
Upamti vrednost si svih mojih pesama..

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation