اخر الاخبار

آخر الأخبار

Trebinje još miriše na nju.. Zoran Radosavljevic






Odlomak iz nagradjene knjige

       
Mirisala je na vetar sa mora, stare knjige..Ostavio sam joj svet na jastuku.Ona je meni ostavila miris i osmeh..Mirisala je kao Istambul i Bosfor,kao kad voliš samo jednu ženu..Mirisala je na pustinju Arizone..na sunce i kaktuse...na sve otkrivene i sakrivene kulise..mirisala je na lale Holandske,i kad poviši ton..mirisala je na jezera Minnesote i na Bon.. još uvek miriše na kišu...proleće i nedostajanje...kao vazduh  koji dišem i još malo više...fali mi i to previše....Miriše mi na Trebinjske krovove sa kojih sam poleteti hteo..na mostove našeg grada..na puteve ,staze i naše prečice..A sve če to jednom da prestane da me mući..Uz nju svet ima jače boje, cveće zanosniji miris, muzika lepše zvuči...ja tražim samo malo..ovoliko..Da nam se tela dodiruju i da mirno spavam u tvom zagrljaju,  eto samo toliko ..Mirisala je na moje  telo, misli, srce, strahove, ježenja, bol, prošlost, omiljene šume i obale, muziku, osmeh, loše dane i ugrižene usne...a njene su baš bile ukusne..Na ljubav kao En Bolen i Henri VIII, na lepotu i renesansu..na moj u životu jedini voz i šansu..na strast i  nežne porive..na moj osmeh i moje poljupce..obučena u moje uzdahe i nežne dodire...miriše na maline ..uzavrele dodire...svaka Trebinjska noč miriše na nas..ulice našeg  grada, zalepljene snove..na zvezde i palanete  i neki svet novi..na divan stari grad, ušuškan, u kome se sanjaju neki lepši, čvršći snovi..

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation