اخر الاخبار

آخر الأخبار

TUŽNA PESMA.. Zoran Radosavljevic





Sumrak u Trebinju

mom prelepom gradu

po neka zvezda zasija na nebu

stojim kao starac i gladim sedu bradu

sama majka Šeta svoju bebu.

Ja stojim po strani i posmatram

i verujte ništa me više ne dotiče

nije bitno dali se otvaram ili zatvaram

Trebišnica pored mene protiće...

Na žalost ja je ne mogu zaustaviti

odnosi sve i svakog  ko mi je drag

na kraju ništa od nas neće ostati

da mi je samo znati koji joj je vrag.

Sasvim dovoljno smo  godina živeli

u svojim senkama se skrivali

mnogo toga videli i doživeli

i na kraju u zemlju nas sklonili

Kao dva zrna peska na vetru

da te zaboravim ne mogu i neću

ja još maštam da si pored mene

a tako je teško na ovom vetru zapaliti sveću.........

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation