اخر الاخبار

آخر الأخبار

DOZVOLI MI.. Vildana Stanišić

 




Dozvoli mi , jutrom da te budim ,
svojom kosom milujem ti grudi .
Dozvoli mi da te nježno gledam ,
nikad više , nikom da te nedam
.
Dozvoli mi , da te strasno ljubim
i prstima prolazim kroz kosu .
Dozvoli mi , da uz tebe budem
i u sreći , tuzi i ponosu .

Dozvoli mi , dragulj da mi budeš ,
što će sjati u očima mojim ,
i imenom tvojim da se kunem ,
tvoja vila zaštitnica budem .

Dozvoli mi , prezime da ti nosim
i nektarom sa usana hranim .
Naslijednika ja tebi da rodim
i od svih nedaća da branim .

Dozvoli mi , ja da budem tvoja ,
u svom srcu ime ti napišem ,
jedina je to sad želja moja .
Vazduh ovaj ja zbog tebe dišem .


ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation