اخر الاخبار

آخر الأخبار

HOĆU DA SE RADUJEM.. Enisa Eni Hrelja

 



Svako dijete ima pravo da živi da se raduje životu, ima pravo da odraste, da uči, da radi, da postane čovjek.
Te, 1992.godine nastala je i pjesma koju danas dijelim sa vama. Čini mi se da je to tada bio više krik dječijih duša, pretočen u rime koje napisah.
I danas u svijetu ima mnogo djece čije duše žele mirno djetinjstvo, normalan život, dostojan čovjeka.
Svakom djetetu na ovom svijetu, koje i ne čujemo, i ne vidimo, a  uskraćeno mu je to pravo da živi normalno i sretno, posvećujem danas, ovu moju pjesmu.

HOĆU DA SE RADUJEM..    

Hoću da se prekine rat,
hoću u školu i ja i brat,
hoću da živim djetinjstvo svoje,
hoću, jer to je pravo moje!!!

Neću da rat mi kvari dane
i ne da, da sretna zora svane,
neću više da strahujem,
ja hoću da se radujem!!!

Hoću da se volimo svi,
u ljubavi da živimo mi,
hoću da živim djetinjstvo svoje,
hoću jer to je pravo moje!!!

Hoću da rata nestane,
i svaka bitka da prestane!!!
Hoću da živim djetinjstvo svoje,
hoću, jer to je pravo moje!!!

Autor: Enisa Eni Hrelja
            Goražde, Bosna i Hercegovina
            Pjesma napisana 1992.god, prvi put uglazbljena u prvim danima agresije - rata u BiH, u Muzičkoj produkciji RTV Goražde u periodu od 03.11. - 03.12.1992.godine

            (pjesma se nalazi i na autorskom albumu E. H. Enisa Hrelja  za djecu i mlade "Hajdemo....sanjati" snimljen 2006. Izdavač:"Elektroakustik" Goražde.)

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation