اخر الاخبار

آخر الأخبار

BIBLIOTEKA.. Zoran Radosavljević

 




Volim kad se osječa neka razigranost...kap vedrine u mom mraku...volim kad se oseča mirnoća i tišina u zraku.. Kratko sanjam....dugo volim..zato sve njoj dozvolim.. Čitam knjigu pisanu njoj i slušam je kako diše..volim kad moja srce o njoj piše..Tada osečam da smo biće jedno.. Možemo biti i knjiga napisana u dvoje, ali preferiram da sagradimo biblioteku zajedno... Daljino muko moja najlepša..opet su ti snegovi bez mojih stopala...opet nema mojih tragova...po pokrivenim snegom tvojih trgova.. Od dodatne zimske opreme spremna mi je samo mašta..otkazuju noge dušo..starost ne oprašta...Sve će jednom da prođe..od svih zimskih radosti najviše se radujem kad mi ona dođe.. Daće bog i ja ću je jednom gledati pored mene pospanu i snenu.. Najlepša jutra su s pogledom na srećnu ženu..Kao slika obućene Maje u akvarelu... Najviše volim one zagrljaje koji slome sve praznine i nemire u duši i telu...Dosta smo se godina mimolilazili...veruj dušo mali je ovo svet da bi nam se snovi zaobilazili.. Toliko sam reči napisao, pomislio kazao, pokazao... a u stvari, nikada nisam uspeo da joj prenesem taj osećaj i tu ljubav, koliko je zaista volim.,,dušom čistom i srcem golim..


Bosna i Hercegovina

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation