اخر الاخبار

آخر الأخبار

MIRIS VETRA.. Zoran Radosavljević

 



Nema toga što ne bih uradio za tebe..jer ne postoji mera ljudskosti..samo mera darivanja sebe... I kada shvatiš da je za sve daljine sveta potreban samo jedan korak... Zatvori oči, skloni paučinu zaborava, zaustavi vreme i pomisli. Videćeš... Ja ću biti tu...biću tu uvek u tvom snu..U snovima putujem uvek tamo gde nikad fizički neču biti..ne što ne mogu ,nego što nemam hrabrosti taj korak napraviti.. Nikome više nećeš moći da daš toliko razloga da te zavoli kao ja, niti će ikada više postojati neko ko će sam tražiti toliko razloga da te ovako zavoli. Kao ja...Život je Ili trepneš ili zatreperiš...a mi ..mi smo posebna priča... Ni zagrljaj da se objasni...Ni pogled da se opiše...Ni dodir da se prepriča....Nama nije sve dozvoljeno...iako znamo da svako telo noću želi da bude zagrljeno...Moja ljubav koliko god izgledala sirotinjska.ona je večna jer je Trebinjska..A ti ljubavi moja bebo..šta god da tkaš,vezuj konce za nebo...Tako čemo moći jedno drugom da se molimo... Ponekad i vetar miriše na one koje volimo .


Bosna i Hercegovina

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation