اخر الاخبار

آخر الأخبار

SRCE MOJE.. Amb. Vildana Stanišić

  




Srce moje , ti bezbrižno budi
niko više povrijedit te neće ,
shvatili smo da zlobni su ljudi
da mi sami moramo do sreće .

Oko tebe postavit ću stražu
danonoćno da bdiju nad tobom ,
nevjerni su i svi oni lažu
kunem ti se i Bogom i sobom .

Tiho noćas kucaj srce moje
tajnu našu da ne sazna neko ,
staza spasa jedina nam to je
da odemo od njega daleko .

Jer on ima taj ključić čarobni
i zna put koji tebi vodi ,
blizu njega mi nismo bezbijedni ,
stražu našu on će da pobijedi .

Otključaće kapije i vrata
i ponovo ukrast će te meni
sa tim ključem od suhoga zlata
bol će nanijet već ranjenoj ženi .

Zato srce pobijeći moramo
preko gora i plavoga mora ,
niko ne zna da bićemo tamo
pr'je no svane ova rujna zora .

Bosna i Hercegovina
26/07/2021.

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation