اخر الاخبار

آخر الأخبار

STRAH.. Zoran Radosavljević

 




U strahu od secanja uvek se otvaraju vrata uz zvuke bola ili od zavisnosti uz  muziku radosti srca...zaigra  mozak ili se ukocii sve zna da se zavrsi uz zvuke dobosa ili zapeva od srece uz  ritam tam tama..i sve lose odjednom zna da se zavrsi i pre nego sto pocne..i tada ti hvala na prelepom pogledu upucenom meni..i bozanstvenom dodiru ne dodira....meni je samo mrak dobro poznat,ali u tebi prepoznajem sunce..tebe ljubim...volim i grlim---i sve tvoje poglede poljubce i dodire..u ormar pakujem..ne da ih cuvam i da ih se secam..vec da ih uzmem  kad mi zatrebaju i kad ih se pozelim dok mi noc ispira misao i dok mi jutro donosi budjenje sa tobom..kako volim roniti u dubine tvoga srca i tamo traziti te cudne i prelepe i nepregledne  tvoje nemire...traziti tvoje  nejlepse dodire koji traze moje dodire..jer tako trazeci tebe ja trazim  i sebe...


Bosna i Hercegovina

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation