اخر الاخبار

آخر الأخبار

OREOL.. Zoran Radosavljević




Kao miris ruže u dušu kroz telo što se uvuče i pamiti po nekim nemirnim devojačkim uvojcima Kao kad se krade poljubac po Trebinjskim avlijama,stazama i sokacima..Kao kad smo bogu krali dane i prelepe letnje noći..Pamet mi pomutiše te njene kose plave a tek oći..
Priđe mi čovek i reće..
Imaš lepu ženu ,
Sigurno si sretan ti......
A meni suza krenu,,
Rekoh...
Ti to nikad nećeš razumeti..
Kad budem otišao u vis,i kad suncu skinem oreol..tad ću sretan biti i sreća će zameniti bol..Sve što uspeh je neki trenutak koji sa njom životu otmem..sad bi plakao a plakati ne smem..dok andjeo iznad moje glava,svojim ćarobnim prstima mrežu plete..e kako je to veličanstven osečaj bio..dok sam o svojoj dragoj snio..

Bosna i Hecegovina

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation