اخر الاخبار

آخر الأخبار

O CARTE DESCHISĂ... Gheorghe A Stroia

 




Uneori,
mă simt precum
o carte deschisă,
mă simt citit
până dincolo
de gând,
până dincolo
de vers.
Fiecare filă
îmi este întoarsă
pe toate fețele,
cernelurile-mi
violete
aproape că
se fac ruginii.
Urmele peniței
definesc ogorul
proaspăt săpat,
peste care
păsările-inimi
își deapănă zborul
lângă perseide.
Uneori,
mă simt precum
o carte deschisă,
mă simt citit
până în coasta
împunsă cu
lancea sutașului,
zămislind
sânge și apă.
Citește-mă,
da, da, tu, tu,
citește-mă
de la pământ
până la cer,
de la soare,
până la stele,
până dincolo
de nenăscut,
până dincolo
de efemer!

© Gheorghe A Stroia
România, Brumar 2022

 

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation