اخر الاخبار

آخر الأخبار

Lastavice tebi pripadaju… Zumreta Šaković

 


 
Lastavice su odletjele Bogu
pod oblake
napustile moje oči i topli dom
Zvao si ih k’sebi svilenim glasom
mamio lukavo da napuste me
prateći tvoje duše zov
Odletjele su tiho bez pozdrava.

Molim te ne otimaj mi lastavice
iz oka dva
Ne gasi njihov let ne zovi ih da ostave usnule, zelene planine u oku mom.
kome ćeš ih ostaviti u amanet
kad te jednom ne bude

Zašto ih lažeš da tebi pripadaju,
obećavaš im slobodan let.
I  kako to praviš dugine boje
a  nisu padale ljetne kiše već dugo.
Molim te ne kradi mi
svjetlost i ne ostavljaj mi mrak u oku
jer kako da nadjem slijepa
put do tebe..

Sjeti se volio si sive i zelene ptice
njihov razigran ples.
volio si spektar duginih boja  što
plove mojim očima.
Vrati mi lastavice,neka
slete na moju kosu i tu zauvjek ostanu

Neka sviju gnijezdo koje smo mi snili
u mirisnom beharu našega proljeća.
Molim te zagrli me jako i oduzmi mi dah.
zavrti me u krug kao malu djevojčicu
želim biti sretna kraj tebe
volio si dubinu zelenih rijeka u mom oku
a ja sam volila moje lastavice
što si mi ih oduzeo jednog ljeta .

08.08 2023
Sva prava zadržana !

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation