اخر الاخبار

آخر الأخبار

Kingdom of secrets.. Marković Slaviša




MOLIM TE, VOLI ME SAMO
U kraljevstvu tajni i izgubljenog poverenja,
Sa maskom hladnokrvnog i usamljenog tipa,
Sukobih se sa dušom, dosta je krijumčarenja,
Nežna, željna utehe želi da se ljubavlju zasipa.

Privlačna, samouverena i drsko senzualna,
Bolne uspomene krila je želja za dominacijom,
Susret nije mogla predvideti ni kugla kristalna,
U vtrlogu požude i strasti, zavladah situacijom.

Svaki novi dodir lečio nam je ožiljke iz prošlosti,
Ubijajući duhove stare čuvali smo jedno drugo,
Opijajuća i razarajuća ljubav prodrla je do kosti,
Opsesija ili ljubav, nebitno je, neka traje podugo.

Vatra u mojim očima bila je više nego očigledna.
Istu vatru je osetila u sebi, duboko u telu svom.
Nestajala je svakodnevno prošlost nepravedna,
Bio sam njen, a ona moja, bol učinismo mrtvom.

Stegnuta snažno rukama, u mome krilu sedeći,
U toku boja koliko poljubaca možemo da damo ,
Zaustavila je u trenu dah, spremala se nešto reći,
" Znaš li koliko te volim, molim te voli me samo".

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation