اخر الاخبار

آخر الأخبار

NAPISAĆU TI NAJLEPŠU PESMU.. Zoran Simic Japanac



Najlepšu pesmu ikada napisanu
posvetiću tebi
u njoj spustiću mesec,zvezde,sve dugine boje
staviću kosu tvoju i zelene oči tvoje
Ali neću napisati koliko sam
lud za tobom bio
koliko sam kafana popio
I noći zbog tebe probdio
Napisaću najlepši refren tebi
da uz muziku koja para uši
neki novi ja
u kafani stolove ruši
Ali neću napisati
kakav je zbog tebe sanjar nastao
koji ti nikada nije dorastao
to ću izmedju redova sakriti vešto
i još ću dodati i sakriti nešto
Jer kratke su bile moje merdevine
da dohvate zvezdu što si bila
I slabić da razgrne oblake
iza kojih si se vešto krila
Da sam bio kockar
naše kocke bi se složile
ali bio sam sanjar
snovi se namnožiše
Napisaću ti neke istine nove
da te opet sanjam poput noći ove
ali sakriću neke stare laži
da te duša više ne traži

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation