اخر الاخبار

آخر الأخبار

PTICA.. Dragoljub Pejović Paja





Odjednom otvorim oči
ne znam što me probudi
vidim tek je svanulo .
Sjednem na krevet i zapalim cigaretu
pogledam nevezano okolo .
Nasmijem se
sjetih se koliko sam kao mlad momak
volio ujutru dugo da spavam.
Kad odjednom čujem neko kuckanje
onako sitno a oštro
bez nekog ritma i redosleda
sa nasumičnim pauzama.
Pa onda ništa .
Odjednom opet pojedinačno sa razmacim
pogledam prema prozoru .
Ptičica !
Ne znam kojoj vrsti pripada ?
Ispod vrata do samih grudi
žuta mrlja oivičena reckasto sa obadvije strane
crvenom tankom linijom . Ostalo sve neka
tamnosiva boja a na glavi mala ćubica .
Priđem , ne plaši se uopšte , čeka me .
Pogledam , njoj oko nogu zamotan tanak
konac i znatno zamršen. Tako da je dobrano
sputava i samo može da stoji.
Oslobodim joj noge i puštim da odleti .
Dugo sam posle razmišljao i razmišljao i ništa.
Ostadoše pitanja :
Čija li si ti SJENA ?
Zašto dođe baš MENI ?

       Dragoljub Pejović Paja
27. 07. 2020 . Podgorica
  Montenegro

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation