اخر الاخبار

آخر الأخبار

Čekaj me,.. Alma Buljubašić

 



samo me ti čekaj,na starom mjestu
jednog jutra u proljeće ja ću doći..

Čekaj me u dolini galebova
jorgovan kad cvate,
neka se rodi i ljubav nova..

Čekaj me noć kad pada
i sunce zalazi,
kad se ostvaruje svaka nada...

Čekaj me negdje na kraju godine
sve kad pobjeli,
samo me čekaj,da budeš mi svijet cijeli..

Čekaj me kad jesen na stalak postavi svoje boje,
čekaj me u njemu,jednino moje...

Čekaj me negdje,gdje ljubav niće
čekaj me mog srca,najdraže biće..

Čekaj me kad vrijeme se mijenja
ispod nebeske duge,
da ostvare se mog srca htijenja..

Samo me čekaj ti,čekaj ljubavi...

Autor/Alma Buljubašić

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation