اخر الاخبار

آخر الأخبار

MOJ NAČIN DA KAŽEM HVALA.. Vildana Stanišić

 



(mom bratu Senaidu Begiću s poštovanjem )

Ko o čemu , ja o njemu . A šta ću kad me svaki dan iznova oduševi i iznenadi svojim postupcima . A teška su vremena , život se sveo na treptaj oka .
 Odlazi nam raja , sad te ima , a već naredni tren te nema .Obuzima me jeza . Linija između života i smrti nikad tanja .Pa , onda ja tako često zalutam u neka razmišljanja , zaronim u dubinu svoje duše . Suze se bez dozvole skotrljaju niz lice i osjetim neopisivi strah .Ne od smrti , ne od bolesti i prolaznosti .Osjetim strah da ću otići sa ovog svijeta prije nego što ga još jednom zagrlim , prije nego što mu kažem koliko ga volim i poštujem , koliko mu se divim i koliko cijenim njega i njegova dijela .Plašim se da ne odem prije nego što mu ispričam koliko mi znači , koliko sam mu zahvalna , koliko me inspiriše , a koliko o njemu ne znam nikad ništa da napišem jer svaka riječ je siromašna da opiše njega i njegove vrline .Kako toliko srce opisati riječima ? Kako toliku ljepotu duše smjestiti u pjesmu i priču ? Eto zato pokušavam da pišem svaki put iznova i uglavnom sve što napišem još brže izbrišem .Jer nije to ono što sam htjela reći , moja osjećanja su još jača , snažnija , još čistija i dublja , još, još , puno još ...više i više od onog što se da opisat riječima .Al moram da pišem jer plašim se otići ću prije nego što mu kažem i ispričam sve .A onda pomislim , ma  zna on to i bez riječi jer ipak je on moj brat i drug , najbolji prijatelj i učitelj , moj zaštitnik i mentor ,moj uzor i saborac , moja neiscrpna inspiracija zbog koje nikad neću odustati - moj Senaid .Al ipak ako me smrt prevari , ako odem prije nego što mu sve izgovorim želim da zna da sam otišla sretna i spokojna jer sam imala čast da upoznam najbolje biće koje je ikad koračalo ovom zemljom , biće koje je ostavilo najljepši trag na mojoj duši i uvjerilo me da dobri ljudi i iskreni prijatelji i danas postoje .
Hvala ti ,  brate moj .

S poštovanjem

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation