اخر الاخبار

آخر الأخبار

NEMA VIŠE GALEBICE.. Bajram Bajro Neljković

  




Što si tužan moj galebe ?
Jesul krila slomljena.
Ili te je napustila,
Tvoja draga , voljena.

Ili ti je hladno more
Gnijezdo tvoje odnijelo.
I u njemu ono što je
Srce tvoje voljelo.

Ja te pitam ti otvori,
Dušu tvoju lakše ti.
Kada bol zatvori se,
Mnogo zna tad boljeti.

Slomljena mi nisu krila
To mi nisu bolovi,
No krvari srce moje
Što me draga ostavi.

Ne sruši mi more gnijezdo,
No ga sruši voljena.
Odletjela u zagrljaj
Drugom smoga ramena.

Otvorit ću evo dušu,
Da bi bola nestalo
Od tog što je vrijedno bilo
Ništa nije ostalo.

Sada letim visinama,
Gdje smo skupa letjeli,
Nema više galebice
zbog drugog me ostavi.


ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation