اخر الاخبار

آخر الأخبار

E TO SU SREČNA JUTRA.. Zoran Radosavljević

 



Nocas moje rane...boje okeane...Vremenom se oci naviknu na mrak...nije isto zelja i znatizelja...nije isto voda i zrak...Nocas se zudnja bori sa stvarnoscu...dali je zelja jaca od daljine...ili se samo masta igra sa potrebom...Nocas ceznja  u ovu noc unosi malo beline.. tako da u miru provedem noc..bez tebe,a sa tobom...Uzimam telefon u ruke..pozivam tebe,sve moje... nazvah te zbog duga,,dugujes mi noci i jutra u dvoje...Ne daj da ti  zivot prodje u cekanju,,,da prodje jos jedan dan..zivot nam je dan a ne zadan,,,Moje srce samo za tebe kuca....zato ja idem ..put nije bitan..ako vodi do tvoga srca,,,Evo vreme je svi negde idu..svi nekud krecu...nista nije glasnije od coveka koji glumi srecu...Ja sam tih i  tuzan..sedim i cekam nase sutra..kad cemo se buditi zagrljeni...e to su srecna jutra..

Zoran Radosavljević
Bosna i Hercegovina

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation