اخر الاخبار

آخر الأخبار

SREĆAN BUDI SA LJUBAVI NOVOM.. Rajka Martinović


 
Nemoj se plašiti slike moje ,
ljubavi svojoj raširi ruke ,
najveći grijeh svetiti se inatom
kad čuješ nečiju bol i jauke.

Sreća te pratila do kraja života,
ruku za ruku s ljubavi novom
nemoj mi ime spomenut više
zaborav neka moj lik izbriše.

Krenite u život sreće i radosti,
ljubav neka vam snove budi ,
iz tvoje tvrdoglavosti i suete ,
uništi ljubav što ti ja nudi.

Ako , samo sretan ti budi ,
ne želim ti ja tugu i bol ,
nismo imali sreću nas dvoje
uživaj u ljubavi toj.

Autor
Rajka Martinović
Podgorica
Montenegro

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation