اخر الاخبار

آخر الأخبار

BUDAN SANJAM.. Zoran Radosavljević

 



Tebi sam pričao o onome što sam celom svetu čutao ...za to si uvek za mene posebna..Zato si uvek meni preko potrebna..O tebi šapuće cveće , ćuti nebo, pevaju ptice, sanja Trebišnica i postoji poezija.O tebi čutimo tvoj voljeni grad i ja...Nije pitanje da li mogu bez tebe, već da li želim bez tebe.Jer kod sebe najviše volim tebe..Što te ovoliko spominjem molim te da izviniš...Ti si kao sunce . Svaki put kada se pojaviš srečnim me činiš..Još uvek mi miriše tvoj prazan jastuk na tebe...Napale su me neke naše uspomene, i evo ne branim se...ni od sebe ni od tebe..Ponekad tek kad postane pesma,shvatiš da si to u stvari ti i da si sam...da je sve nestvarno i da je to samo san...Moje će oči biti tvoji spomenici mermerne knjige sa potpisom U njima ćeš pronaći večnost i sjaj ukradenog trenutka...u njima češ naći sebe....U meni najmanje ima mene a najviše tebe...Stvarana si u mojim snovima, a živim te u stvarnosti, ali, udaljena..moja..tvoj...nemir i nespokoj...
Na jednoj klupi u Trebinjskom parku
I večeras će prespavati moja želja
Da jedne ovakve noći sa Nekim Dragim
Obojim tišinu recitovanjem stihova.
Da ljubim te oči i najslađa usta.zbog kojim mi pamet osta pusta...Bio sam sretan i ako sam se osečao jadno...Ušuškana u stihove i poeziju,
Spavala je negde sad.
A ja sam je čekao i pisao,
Bojeći se da joj nije hladno.
a meni samo na um padaju te kose njene...Bože upali svetlo da nađe put do mene. .Znao sam da padnem od umora I piča..U njoj sam grlilo sve što ju je lomilo, ljubio tišine, borilo se sa vetrovima zaborava i na kraju se zaljubio u te pukotine njegovog bića..Bio mi je dovoljan samo trenutak da je vidim i zavolim i celi život da pišem o njoj..o mojoj ženi voljenoj...Od Trebinjskih jutra želim samo da mirišu na zrele kruške i na tebe..Rekla je . Nosim tvoj miris kao omiljeni dzeper, tako mi je toplo i mekano u njemu da ne skidam osmeh.sa sebe...Želim ti stvarnost nadomak Trebišnice , osmehe prepune nežnih reči, onog koga voliš u zagrljaju, najveću kolekciju poljubaca..Ako me voliš želim ti sebe. .želim da kad se probudim prva stvar koju vidim da vidim tebe...
Zoran Radosavljević
Bosna i Hercegovina
Trebinje

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation