اخر الاخبار

آخر الأخبار

Đerdan.. Lila Šabanović

 




Ponekad se bojim noći
bez mjeseca, noćne tame
ljetne kiše, kad pada
ruku, što ostaju same.

Samo mirno plavo more
vječno će tajnu da krije,
nedostajat će mi neko,
ko vjeran mi bio nije.

Srce će me zaboljeti,
ako me prestaneš voljeti
latice sa ruža svenuti
za tvojom ću zvijezdom krenuti.

Ne mogu opraštati više
u, srcu je ostala bol
neka te druga zavoli
ja nemam snage za to.

Dugo će da me peku
prečutane teške riječi
uzalud tražim, lijepu
u, njima, koja će dušu da liječi.

Nanizat ću đerdan od zvijezda,
kad mene sa tobom nije
ako me se ponekad sjetiš
da ti dušu i grudi grije.

autor Lila Šabanović

15.7.2021

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation