اخر الاخبار

آخر الأخبار

JER, SUVIŠE PONOSNA SAM BILA.. Dr. Jelica Lopičić

 



Nisam ti htela praštati prevare
jer suviše ponosna sam bila,
doduše, nisi ni suzu pustio
dok sam od tebe zauvek, odlazila.

Čujem da si sretan sa drugom
i nek si, nije mi ni malo žao,
čuvaj je i pruži njoj mnogo toga
što meni ovih godina nisi dao!

I ti si grešio mnogo više od mene
a ponosan previše sobom bio,
sa društvom celu noć ostajao
lumpovao bez razloga i pio.

Čujemda si sada uz nju stalno
ćerkicu šetate dok suzu spremam,
sama sam, nikoga više ne mogu voleti
otkako tebe najdraži nemam.

Prof. H. E. Amb. Dr. Jelica Lopičić Serbia 🇷🇸

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation