اخر الاخبار

آخر الأخبار

ZAPISNIČAR VLASTITE DUŠE.. Vildana Stanišić

 



15/072021

Bosna i Hercegovina


Ne , nisam ja ni pisac , ni pjesnik ,
već samo zapisničar vlastite duše .
Ona sam što ne priznaje poraz ,
ni kad' svi snovi se sruše .

Ona koja ne priznaje kraj ,
ona koja iz pepela se diže .
Ja sam ona što stihove svoje
vlastitom krvlju piše .

Dok perom siječem svoje srce i dušu
i dok uzdasi me guše.
Onaj sam cvijet u pustom lugu
što ni oluje ne mogu da sruše .  

Ne , nisam ja ni pisac , ni pjesnik ,
ja samo zapišem kad usne mi zanijeme ,
sve ono što mislim i osjećam ,
sve ono što si ti za mene .

Kad' pečat tišine na usne mi stave
i kad' veo beznađa zakloni moj vid ,
ostat će samo stihovi moji ,
kao sjećanje na mene i moj zadnji krik .

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation