اخر الاخبار

آخر الأخبار

"DITET E PAMDEMISE".. Donika Meta Gjura




Për një çast universi shkoi në izolim,                                      Duhej të ish ky një shkak,                  që unë të kuptoja se brënda meje, flë frymëzim..Strukur diku në një cep e gjymosur, nga ç'farë botën e kish kapluar, një ndjesi e çuditshme brënda meje, lindi natyrshëm për të krijuar..E mora lapsin duke shkruar, dhe vargjet kryqëzoheshin, mendimet e mia fluturimthi kalonin..                   Shkruaja pa përtesë, mëndja ish e kthjellët në degëzimet e jetës nuk gjeja pengesë..Shpirti im fliste në ate copë letër, poezitë e atyre ditëve, u përkthyen në kryevepër..Ndërkohë Bota dergjej në pandemi, në izolim të plotë, Unë shkruaja poezi dhe prozë..Nuk kisha ankth, frikë, e as panik, lidhnin tej për tej vargjet plot dinamikë..Ishin ditë pandemie, në shumë vende të universit, kthyer në ditë zie..Shpirti im rënkonte në dënesë, sikur të ishin ditët e mia të fundit dhe do të vdes..Ç'farë vallë shpirtin tim trazoi, nisa të shkruaj e dot nuk ndaloj? Dikujt i ranë              në dorë poezitë e mia, befasues reagimi tij, meriton çmim nobel zonjë, me përshpëriti gjith dashuri, fjalët më dhanë vrullshëm inkurajim, sytë m'u mbushën plot shkëlqim..As unë nuk arrija t'a besoja, që e kisha këtë talent vetes t'i thoja, u ngazëlleva, por jo që e mbaja sekret, e që e kam këtë prirje nuk e dija as vetë..E ruajta këtë ekuilibër Ndërkohë sot në treg kam një libër..Ishin ditët e pandemisë dhe u desh karantinim, Kjo pra kjo bëri që të zgjohej shpirti im..

Autore Donika Meta Gjura!
Dt.12.08.2021!

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation