اخر الاخبار

آخر الأخبار

KASNO.. Zoran Radosavljević

 




SVETLO JUTRO...RAZDANILO SE NAD LEOTAREM..SUNCE SMEŠAK BACI TREBINJU..ovde je uvek topline bilo u izobilju.. toplina je i ono kad zavaljen u fotelji čitam stihove Majakovskog dok je ona u blizini jedem maline i zaljubljujem se iznova u njegove tišine..Kad bih mogao Munku da vrisnem u lice i rasteram sve te njegove praznine..da ga obojim dosta mi je njegove crnine..A kad se nad mojim gradom spusti tama...samo glas Đonija Štulića kao bensedin i ostale radosti kišnih dana.. I priče o tome kako na tamo nekim drumovima i ulicama fali zvuk baš mojih koraka...kako nedostajem po planinskim,i seoskim livadama , kako mi nedostaje miris brvnara i baraka... Neka je ludo, strastveno, nežno, Kejvovski tužno i mirno, neka je u rečima, delima, dodirima, neka je nestvarno, da se zapitam da li se zaista dešava, neka je takva ljubav da i poezija utihne ...ili je sve to iluzija ,pa kad život prodje ,,,godinama samo odmahne..Ili ono čuveno Arsenovo.....
"Mi smo bili na početku
istim vinom opijeni
i kad si išla krivim putem
sve te je vodilo k meni."
A kad te takva ljubav napadne,neumoljiva je kao dosadni svrab...Nikad te nisu lomili hrabri,nego oni na koje si slab..da ne bi došlo do nesporazuma.. Gorka kafa, Munkova "Melanholija" i trčanje po ivici razuma..Treba samo da se pomirite sa sobom...sa svojim ograničenim morama..sa staračkim borama..sa životnim belilom i svojim prosečnim ludilom..Sve u životu uradiste slasno... I dodje uvek taj dan kad se zapitate ko vas je zaista voleo u životu. Ali kasno...

Bosna i Hercegovina

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation