اخر الاخبار

آخر الأخبار

LAKU NOĆ.. Zoran Radosavljević

 




Vodio bi te na gospu od Škrpljela,,.šetao sa tobom vilom Jadrana.. S tobom bih na sever. Da te odvedem u Švedski nacionalni muzej. Da gledamo Rembrantova i Dalijeva dela. I jedemo peciva od cimeta na klupici... Kad mi nedostaje sever dovoljno je da te zagrlim u snovima i sve ponovo miriše na Minnesotska jezera i kiše,,na Kanadske snegove i vetrove.. Moje unutrašnje biće na konju prelazi mračni Tul, Harhorin svetli lampionima od papira, jedan u ruci nosi Džingis kan.Mongolijo zemljo prelepih predela..šatora i divljih konja. Gledao sam more svaki dan. Video sam kad je mirno, olujno, tiho, šuškavo, prozirno, modro, ledeno, prljavo, čisto, zloslutno, pitomo...Gledao sam more i tebe čekao.. Svako treba da iskusi ponoć u Trebinju, one lagane smiraje vetra kraj hladnog brzaka Trebišnice i poglede ka beskraju... Ti si moj Pariz, lepota Lisabona, vinograd Toskane, portorikanska plaža i miris belog vina. I sve si to u četiri zida ove sobe u Bregovina...Možda bi mi Venecija bila najlepši grad da nikad nisam video Trebinje....umorili su me ovi dani bez tebe..što se tebe tiće najviše volim kad si tu ne u snu več kad si tu..nedostaješ mi noćima.. Izvini sunce ali volim mesec jer ona nosi to zvezdano nebo u očima. . Šetam sa sobom ovu prazninu u srcu, čekajući tebe da je ispuni...tvoja ljubav svaku prazninu u mom srcu zna da popuni..Gledam i zavidim,gledam nebom lete laste..Ništa me ne iznenađuje osim ove želje za tobom koja neprestano raste. Nisam golub koji ti iz ruke kljuca ,dok ga hraniš i mazis,samo slavuj ptica,koja sa najviših grana cvrkuće i peva,dok..duša ti spava..Laku noć

Bosna i Hercegovina

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation