اخر الاخبار

آخر الأخبار

MALO ŠTA MOŽE.. Zoraan Radosavljević

 



Malo šta može da bude pogrešno u jutru ispunjenim tvojim mirisom..malo šta je pogrešno ako ne pomislim na tebe sve se gubi sa smislom..Ovo je jedan od onih dana kada mi se stoji na obali i vrišti. Da sve što sad boli ode u nebo i morske dubine. I prođe.ovo je jedan od onih dana kad gledam u nebo i avione kad če da mi dođe..sve bih joj dao..beži realnosti ,,nisam te zvao.. ona je ona što boji moj život ..ona je najlepša boja..Ona je moj beg u sreću.i zato je moja...Jurim prema tebi danima i noćima..ne bole me padovi ali bi me boleo pad u tvojim oćima..Da misli i ona na mene nebo mi znakove šalje..Osetim je nekad da je tu ..dirne mi dušu i produži dalje..za sve što se dešava mi smo najmanje krivi..Šta god da se dešava najvažnije je da znam gde je sever.tamo ljubav moja živi..srce kuca samo za nju..Smiruje me pomisao što postojiš. Ali izuzetno uznemirava što nisi tu...imam podrum prepun loših pokušaja..da životu dam malo boje..a ona je sve što želim..a ona je sve moje..U snovima dođeš pa nestaneš..Znam, sve će proći...Ali ti, ti možeš i da ostaneš.Kako vremenom sve se gubi i sve oko nas počne da vene..Ako ne nađem ja tebe,nađi ti mene

Bosna i Hercegovina

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation