اخر الاخبار

آخر الأخبار

SAMO JEDNA ŽELJA.. Amb Vildana Stanišić

 



Sa očiju paučinu skidam ,
rane teške vidam samoj sebi ,
evo i ja dočekah da živim
i sve češće razmišljam o tebi .

Na vrh kule dugo ja sam bila ,
zatočena u očaju svome ,
na srcu sam okove nosila ,
pa sad rane krvare i bole .

Jednu želju duša samo ima ,
da se jutrom budi pored tebe ,
ti ljubavlju svojom da je griješ
nikad više sama da ne zebe .

Oči moje isto tako žele ,
samo jednu želju one sniju ,
cijeli život da gledaju tebe ,
žar ljubavnu više da ne kriju .

I ruke bi isto poželjele ,
da te grle od jutra do mraka ,
to je želja ovih ruku bijelih ,
jedna želja , jedna , ali jaka .

Usne rujne ,tebe bi da ljube ,
i ispiju do poslednje kapi ,
s usne tvoje i otrov i med
jedina im želja zauvijek .

Bolovaše dugo moje tijelo ,
ne voljeno ovo tijelo bijelo ,
al' i ono jedno poželjelo ,
pored sebe samo tvoje tijelo .

Neka žar ljubavna rasplamti
sad u nama vatru ljubavi ,
jednu želju i ja sada imam ,
a ta želja to si samo ti .

Amb Vildana Stanišić 🇧🇦

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation