اخر الاخبار

آخر الأخبار

Spoji nas ova zlatna nit.. Dervisa Grabus Colakovic

 



Pjesnice hajde primakni se blize
da jos cujem uzdahe tvoje,
spojeni  smo perom preko bijela svijeta
svugdje cujem korake tvoje,

Cujem ti dusu kako ti dise
ona me jutrom iz postelje budi,
o pjesnice ti si poseban insan
i nemogu biti svi takvi ljudi.

Cujem ti srce kako ti kuca
dok ti u sreci opisujes mene,
a ja ti svugdje podrsku dajem
jer to ne mogu  obicne zene.

Spoji nas za uvijek ova zlatna nit
nedaj molim te da ikad puca,
da znas pjesnice da za tebe disem
i da moje srce za tebe kuca.

Pero nam pise sto mi zelimo
krasimo sa njime cijeli svijet,
ima li ista da cvijeta tako
kao sto cvijeta pjesnicki cvijet.

Autor : Dervisa Grabus Colakovic
4/8/2021

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation