اخر الاخبار

آخر الأخبار

Trnova ružica.. Refik Martinovic

 




U tebi sam voleo
ženu tiranina
uspavanu...
u galeriji mojih sećanja
koja tuguju godinama...
iznikla
iz korena trnove ružice
u hladu mojih nadanja
umivena...
bistrim gorskim vodama
hladnih kladenaca
dišeš...
plućima ranog proleća
i cvatom prvih jaglika.

U očima
otapao sam ti
ledeni breg
da nestane
sa zadnjim snegovima
da sijaju
kao da silaziš s Venere.
Voleo sam
da te gledam
kako plešeš
mojim nagim žudnjama
u tajnama noći
kako gasiš rane zore
koje nemo ćute sakrivene
i umiru
sa prvim zracima sunca.

U tebi sam voleo
žednu zver
sa kamena
koja ispija pehare
nektara šumskog bilja
od koga se umire
u carskim nemirima
ljubavnog pijanstva
dok se Sunce i Mjesec bore
za presto svanuća.

Voleo sam
tvoju divlju strast
varvarsku
koju je mesečev srp
rezao na postelji od trava.
Samo si ti umela
da sakupljaš
razbacane note
obalama reke
i pokrećeš žice violina
da sviraju pesmu univerzuma.
...Probudi se
trnova ružice
u tebi još živi
žena sa dušom devojčice.

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation