اخر الاخبار

آخر الأخبار

ОВА УТРО.. Blagica Velkovska

 



Ова утро ќе си облечам одело
од тенка свила
да се чуствувам како вила
која покрај води се вие
и тенка снага крие.
*
 И ќе се закитам со цветче бело
да ми го краси моето тело
и така надвор ќе излезам
во природата чекори да навезам.
*
А срцето во гради
 почнува силно да ми бие
животот почнува
годините да ми ги вие.
*
Почна да ми ги шара
почна во мене староста да ја бара
а мојата душа јадна
 уште за убавини гладна.
*
Сака уште да шета
уште со умот да лета
те на еден крај те на друг
како на нива плуг.
*
Немој животе така бргу да проаѓаш
покрај порти да ми доаѓаш
моите години да ги пакуваш
и во вечноста да ме спакуваш.
*
Имам јас животе
уше многу од тебе да барам
само немој да ме разочараш
немој душа да ми стегнеш
и од мене да побегнеш....

Автор:
Blagica Velkovska

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation