اخر الاخبار

آخر الأخبار

KAKO ŽIVOT ZAMISLIT BEZ TEBE.. Jelica Simeunović Lopičić

 



Posveta
Mica Vasojevic za njenu preminulu ćerku.

Mače moje, tako sam te zvala
Što mi ode s'Andjelima mila,
što ostavi svog malenog sina
kog si dušom i srcem rodila?

Kako život zamislit bez tebe
kako dalje bez tebe jedina,
znam da sad si s'Andjelima ćeri
ali kako priznat da je to istina.

Ostavila milog sina svoga
koji ćeri seća me na tebe,
bolna duša jeca mi i boli
da te nema, kako ubediti sebe.

U miru mi počivaj najdraža
svom te dušom tvoja majka žali,
spominju te svi što te voleše
al'najviše tvoj dečačić mali.

Pesnikinja - Jelica Simeunović Lopičić

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation