اخر الاخبار

آخر الأخبار

Da tebe nije.. Bajram Bajro Neljković




Ja ljubav svoju poklanjam tebi,
Srce ti svoje pružamo na dlanu.
U tebi vidim ljubav svoju,
I ljepoticu moju nasmijanu.

Jer ti si duša duše moje
Radosni dani zvjezdane noći.
Te sjajne zvijezde na plavom nebu,
E to su draga tvoje oči.

Da tebe nema ljubavi moja,
Ja čovjek srećan bio nebi.
Kolko te volim to zvijezde znaju,
Za tebe ja učinio sve bi.

Pruži mi ruku i glavu spusti
Voljena moja u moje krilo.
Da nema tebe ljubavi tvoje,
Ni sunca vjerujem nebi bilo.

Ljubavi moja moj rajski cvjete,
Stihove ove ja tebi pišem.
Srce moje za tebe kuca
Na tebe mislim za tebe dišem.


18/09/2021

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation