اخر الاخبار

آخر الأخبار

DAN PRIKRIJE.. Sead Tiganj




Noć me mislima drsko
otkrije,dan istim prikrije
postoje ti usamljeni sati
kada se od mene sve odbije

Jedino se misli o tebi zalepe
o ledja moja,kao da prete
progone kao grabljivice
neumorno oko mene lete!

Jedini moj mir moj hir
je u prvim kapima kiše
kada sve na tebe miriše
tada te u meni ima najviše!

Kada prestanu,ostane trag
gladna napada me bol
ujedno obori mene do dna
teško me drže kolena!

Ako te ikada iskreno neko
voleo,to sam bio ja
ako je prošlost zaboravila
sadašnjost to zna!

Stubovi ljubavi su poput
brane popustili
mi smo naše nebo i zvezde
drugim besplatno prepustili

Noć me mislima otkrije
preklinje,dan sve prekrije
svaka pomisao na tebe
tako me obori...napije!

Autor : Sead Tiganj
01.09.2021.god
Srbija

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation