اخر الاخبار

آخر الأخبار

Neodlučnost moja.. Bajram Bajro Neljković

 



Ne rekoh ti koliko te volim,
U srcu sam nosio te dugo.
Ne imadoh hrabrosti da kažem,
Sada žalim što bi mogo drugo.

Voljela si i ti mene znam
Al čekaše na moj korak prvi.
Otišla si dočekala nisi,
Ali si mi ostala u krvi.

Ja to sebi oprostit ne mogu,
Neodlučnost skupo me koštala.
Sdvije riječi mi bi sretni bili,
Neodlučnost moja me sputala.

I sad žalim godine su prošle,
Što ne rekoh šta na srcu leži.
Dan kada mi ti leđa okrenu
U životu ne bješe mi teži.

Ne krivim te jer razloga nema,
Sva krivica ostala je moja.
Eh da mi je barem u prolazu,
Da sjaj vidim ta dva oka tvoja.

Drugi sada ima te kraj sebe,
A ja mogu još da te se sjećam.
Pamtit ću te do kraja života,
Još to mogu sebi da obećam.


19/09/2021g

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation