اخر الاخبار

آخر الأخبار

TRAŽIIMO NAŠU ZVIJEZDU NAŠE.. Zemlja Hrvatska

 



LVII Encontro Pôr do Sol
Susret sunca
Tema :TRAŽIIMO NAŠU ZVIJEZDU NAŠE LJUBAVI
Naslov : Poezija
Zemlja:Hrvatska
prava pridržana
*********Poezija*******

Svgdje oko mene u meni stanuje, za stolom u priči na livadi punoj epiteta i duginih boja u koricama zlatnim
Na graničju svjetla, u srcu titra melankonično u rosna jutra, budi me
Taj profinjen miris nježnog osvita na dlanu ispisana moja požuda
Želim ju u svakom segmentu  u svakoj prilici da je sačuvam
Ti i ja smo poezija, dan i noć protkan nitima od zlatne pređe, od koje je satkan život
Naš život pun ljubavi prema tebi, pun svjetlosti koja me obasjava, perlama noćne harmonije
Sa mnom si u snu drijemaš, sanjaš i naslanjaš oči na rebro neba, na rub trepavica da budno pratim ritam, tvog dodira
U plesnim koracima, u poljupcima podijeliti tren snova i čekanja na raskršću gdje prestaju maštanja
Uvijek u zbilji budi moj štap, na kojeg naslanjam more želja, tražeći smiraj u pjesmi punoj stihova, u stihu mog imena

15/09/2021

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation