اخر الاخبار

آخر الأخبار

TU SAM… Amb Prf.Sadija Rašljanin




Germany🇩🇪
9.09.2021


Tu sam,
gde mi je duša
oduvek željela.
Tu sam,
gde sunce izlazi,
okružena predivnim
plavetnilom mora.

Duša mi je ispunjena
mirisima,
istorijom,
kulturnom baštinom
i bogatom tradicijom,
opijena, zanesena
čarobnim zvucima.
Osećam se,
kao turska princeza.

Pogledom,
unosim sve
u sebe,
zaključavam
čarobnim ključem,
trebaće mi.

Ja ne bih sad
da te mislima dozivam,
da kvarim
ovu lepotu,
sazdanu,
od svega pomalo.
Tu si negde,
u mnoštvu
nedodirljivih želja.

Jednom,
kad lavina krene
možda se
u svitanju zore
srca sretnu
u zagrljaju.

Tu sam,
gde si me
oduvek priželjkivao,
a nisi imao
otvoren put.

Tu sam,
u zagrljaju svih želja,
i ne znam,
kojom zvezdom
da te tražim.
Srce bi da
da te zagrli,
a ti si daleko.

Tu sam,
gde su se rađale
turske princeze,
htela bih biti
jedna od njih.
Znam,
ne postoje više
ni haremi.
Ja bih samo tvoja
princeza bila.

Dođi ukradi me!
I dok se sunčevi zraci
na površinu mora prelamaju
kao fatamorgana,
shvatih,
to su moja želja i maštanja.

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation