اخر الاخبار

آخر الأخبار

UMORI SE COVEK.. Zoran Radosavljević

 



Coveka moze da umiri i ozari sama predpostavka da postoi neko , poznat i prijatan, ko ga prati i voli, taj neko , ta osoba , moguca je i stvarna kao neonska sena....pogodilo me kao sto ptice pogadja jesen...jer znam da me zeli i voli kao i ja nju....Verujte tesko je napisati najlepsu ljubavnu baladu..kako je Zoka volio.voli .i volece svoju Senadu..kako je Senada svakog dana..uzdisala i cekala svoga Zorana..I da je njen voljeni Zoka,Senadina oba oka..kako joj sa Zapada i Istoka poljubce salje njen voljeni Zoka..i dok Zoka tako mrtav zivi..proklinje bez nje ovaj zivot sivi..Kad ce ona da dodje i da ga smiri da se ostvare njeni dodiri..A danas njih sve to boli..istina..ona je tamo daleko izgubila se,,ko zna zagledati se u ljudsko srce..osetice one titraje duse..osetice onu lepotu koje ljudsko oko ne moze videti...taj se takve ljubavi nece nikada stideti...ne vide svi i ne cuju..ne osecaju svi tu caroliju.Covek dok uci da leti cesto pada..i na kraju nije naucio da leti nego je naucio kako treba da pada...naucio je u zivotu da se nada..Jer mi znamo gde smo dok nebo bojama gori..dok poznajemo dubinu osecanja u kapljama kise.. koja se sleva niz nase obraze i telo...a mi se volimo jos jace jos smelo..i dok znas da postoji ruka koja ceka nasu usnulu pricu da ozivi i da stvarnost postanu snovi,,misli mi krenu..volim zenu u tebi sto ume snove da mi ukrade koja ume osmeh na lice da mi stavi..Hvala ti na predivnom budjenju u mirisu Jorgovana..Bol kad lomi najlepse ljubavi daje..na tren zastane..pogled obori.. snovi se pomutei nestanu.jer posle svega svi boli ce da prestanu...

Bosna i Hercegovina

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation