اخر الاخبار

آخر الأخبار

ŽELIM.. Zoran Radosavljević




Želim da se jutrom probudim i tiho izvučem iz kreveta.Poljubim te tiho i nežno i lagano stavim kafu i cvet sa osmehom na poslužavnik . ..i znam ostaješ tu..a ne u mom snu. ..Želim da te iznenadim u svemu.. najlepši je osećaj. .onaj kad je neko ponosan što pripadaš njemu. ..Davno je to bilo i poljubci..nam nisu sveži. .Zajeca duša kad ona koju volim daleko bolesna leži. ..Ako mi vežete ruke. .naći ću način da je opet grlim..tada ću dušom da je zagrlim...Dok me gleda preživeću rat i glad...obnoviću vodom i hlebom,u meni svaki porušen grad...Ispod njenog kaputa vetar ne duva...Tu ona mene čuva. ..Tu se ne brinem da li ću pasti..da smo bosi..da li su zrikavci noću. .slani od mora. .ludi od strasti. .da se volimo do kraja. .da joj zauvek mirišem na nežnost. .ljubav i malu dozu raja...Nad mojom dušom stojim..čuvam je od svakog zla..brižljivo stražarim..Divne su mi misli...ne diram ništa ne bih da kvarim...

Bosna i Hercegovina
Trebinje

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation