اخر الاخبار

آخر الأخبار

From here to infinity… Zerina Barjamovic



 
Odavde...pa do beskraja...moj si drhtaj... neispisani roman... sa bezbroj praznih stranica...bez uvoda,zapleta,raspleta,svih mogućih...i nemogućih scenarija...ispod korica,žudnjom otisnutog naslova...
"Zbog njega,duša procvjeta...propjeva"
On to zna
Tema...(boja) uveza, strastveno crvena, krv provrela u kotlu ispod vatre,užarenog tijela zbog njega
Pouka priče tek naslutit se da ... ispod svoda nebeska,jedna je duša mojoj duši blizanka,ona je moj "Raj".
Raj  kojem žurim preko pepela, svih prethodnih,,saplitanja,ustajanja.
Moj Eldorado,moj zlatni grad...moj 'Vlak zvan čežnja"...moj..."Zameo ih vjetar"...
A kraj...kraj je onaj beskraj, s početka priče o nama..srca sićušna dva,koja tutnje kao gromovi, po pustopoljinama uzoranih i  posijanih nadanja.

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation