اخر الاخبار

آخر الأخبار

Snovi.... Desa Dautović



Snove sam ti tiho, nežno ukrala
Da bi pokraj,malo protegla,zaspala
Njišu me tvoje grane tanane,olistale  
Rukom milujem cvetove preostale.  

Mirisi nose snene noćne lepote
Ukrasi trepere dodirom snova
Miluju ruke nežno što tebi polete                    daje lice moje tvome,puno darova.

Sklupčana sanjam ispisane krajolike,
Tanano, umilno spajam vidokruge,
Svaki je likom tvojim ispleo vidike
Čarobni svet spleo u tvoje divne duge.

Nižem i pravim putokaze kroz noć
Krošnje svileno dremaju s' lahorom
Krade me mesec lagano, moju nemoć
Nosi osvitima ka tvojim usnulim darom.


ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation