اخر الاخبار

آخر الأخبار

PONEKAD.. Zoran Radosavljević



Ponekad pomislim ..vreme je da i ja dotaknem mesec...Jer ovo je noc ..kad sam sam i sebi suvisan..Meni ne treba niko da mi boji zivot i svet..u najlepse boje..Oboji mi oci...budi  boje moje...Osetis li mesec on uvek dolazi..uvek nosi one divne nemire..noci su pune tvoga mirisa....to su noci kada umirem i kad pozuda mirise na tebe...te noci volim i volecu  ih dok zivim..te noci mirisu na dodji..I mesec strepi da oseti te  divne uzdahe u nama..u tim nocima gubim se u nepovrat..A danju  te osetim u svakoj reci i drhtaju..cak i kafa mirise na tebe,,tu si u jutrima..u suncu...u kisi....Onda se vratim u realnost i puna je soba tvoje odsutnosti i mene praznog..Onda shvatim i  da posle tebe ...opet si ti....


Bosna i Hercegovina

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation