اخر الاخبار

آخر الأخبار

KAKO TO DA ODVOJIM.. Sead Tiganj

 



Da te bar ne volim ni malo
da ne mislim
pa da mi je sve tako ravno
prebolio bih sve odavno!

Nastavio gde sam stao
ne bih se sa noćima otimao
od nje tražio sitniš,resto
i jedno više mesto!

Postoje oni što vole
i oni drugi koji su voljeni
oni prvi što znaju pravi put
i mi drugi sasvim izgubljeni!

Da,mogao bih da te ne volim
ali znao bih da ne postojim
samo ne znam kako jedno
od drugoga to da odvojim!

Ja nikada nisam sam iako
pored mene nikoga nema
znao sam i znam da uvek
postoje teška vremena!

Ova su preteška nije to
jedna greška pa da se
život onako negde u pauzi
u uglu smeška!

E da te bar ne volim
sebi luksuz dozvolim
da prestanem sam
sa sobom o tebi da govorim!

Autor : Sead Tiganj
05.08.2021.god.
Srbija

ليست هناك تعليقات

مرحبا بكم في الموقع الإعلامي للمنتدى الثقافي الدولي شكرا لتواصلكم معنا ولمشاركتكم الفاعلة
Welcome to the media site of the International Cultural Forum. Thank you for contacting us and for your active participation